WELCOM TO MYBLOG

Senin, 18 Juli 2011

Mukadimah

Q-NET

Mukadimah

Assalamualaikum dan Selamat Datang ke Blog saya yang tidak sepertinya ini.
Pertama tama kami ucapkanSegala puji bagi Allah yang telah memberi sebaik-baik nikmat berupa iman dan islam.
kedua kalinya Salawat dan doa keselamatanku terlimpahkan selalu kepada Nabi Agung Muhammad Saw berserta keluarga dan para sahabat-sahabat Nabi semuanya
ketiga kalinya kami haturkan dari hati terdalam, bela sungkawa sebesar – besarnya atas segala musibah yang menimpa negeri ini, Indonesia. Musibah beruntun yang mendera anak – anak bangsa akibat tingkah polah para pemimpin dan aparat negara yang belum mampu berlaku jujur, adil dan berwibawa.
dan tak lupa Thank so much for all Qnet friends yang telah membantu  atas selesainya blog ini

Anda juga akan mendapati  kata-kata tersebut. Apalah ada pada nama, malah akan membuat kita prejudis dan menilai orang yang membuahkan kata-kata yang baik itu, sedangkan yang penting, kita dapat mengamalkan kata-kata itu sehingga ianya menjadi sifat semulajadi kita. Mudah-mudahan kita menjadi insan yang baik-baik dan orang lain juga mendapat manfaat daripada amalan yang terbit dari hati yang bening dan ikhlas.
Tidak ada hakcipta terpelihara untuk ilmu yang datangnya dari maha Esa.  Bahkan kita dituntut untuk menyebarkan apa yang kita tahu. Maka sebarkanlah apa saja yang anda fikirkan perlu disebarkan. Tidak perlu link kembali atau minta izin.  Apa yang anda baca di sini hanyalah maklumat. Ianya akan menjadi ilmu yang manfaat apabila diamalkan. Dan jika kita sampaikan ilmu yang kita ada kepada orang lain, maka Allah akan menganugerahkan kepada kita ilmu yang belum kita tahu.
Terima kasih kerana sudi mampir ke blog saya yang serba ringkas ini. Sudi juga kiranya kalau dapat, meninggalkan kata dua untuk pedoman saya, juga untuk pengunjung yang bakal datang. Semoga kita sentiasa berada didalam kesejahteraa

Tidak ada komentar: